משיכת כספים מעבודות קודמות

עם קבוצת פתרון זה קל מתמיד!

הלוואות כנגד נכסים

משיכת כספים מעבודות קודמות

כל מה שרציתם לדעת

אף מעביד ואף עסק, בעיקר אם עזבתם אותו ועברתם הלאה לחברה אחרת- לא ירדוף אחריכם להעביר לכם כספים שמגיעים לכם. גם אם הכספים ישבו בחשבון שנים מבלי שאף אחד יגע בהם, עד שאתם לא תאתרו אותם ותדרשו אותם- הם פשוט יחכו לכם בסבלנות. לכן, אם החלטתם שאתם עוזבים את מקום העבודה שלכם, אחד הדברים שעליכם לבצע הוא לוודא שאין לכם כספים מעבודות קודמות שאתם יכולים להעביר לחשבונות החדשים שלכם בחברה הנוכחית.

עציץ כסף קבוצת פתרון

חסכונות וקרנות מעבודות קודמות

סימני שאלה קבוצת פתרון

עבדתם במקום עבודה לזמן מסוים, כנראה שהתחלתם לחסוך לקופת הפנסיה שלכם, וגם המעסיק שלכם התחיל לעשות זאת. בנוסף, כנראה שיש לכם גם הפרשות קבועות לקופות הגמל וקופות החיסכון השונות. במידה ואתם מעוניינים להמשיך באותם החסכונות והקרנות, עליכם לבדוק דרך החברה החדשה שעברתם אליה האם אפשרי להמשיך את ההפקדות לשם, ובמידה ולא, אם פתחנו חיסכון חדש ואין אפשרות להעביר את הכספים בין החסכונות, נשקול את האפשרות לבצע משיכה מהחסכונות הישנים.

התפטרתם או עזבתם את מקום העבודה? ייתכן ומגיעים לכם פיצויים. במידה ואתם זכאים לכספי פיצויים, אתם יכולים למשוך אותם מרגע העזיבה ועד 4 חודשים אחרי ע"י הגשת טופס אישור שחרור כספים מהמעסיק וטופס 161.

בכל שנת מס מחושב התשלום החודשי של מס ההכנסה שעליכם לשלם. במידה והחלפתם מקום עבודה בשנת המס, או שלא עבדתם כמה חודשים בזמן החלפת העבודות – ייתכן ושילמתם סכום מס גבוה יותר ממה שהייתם צריכים.

במקרה זה מומלץ לבדוק זכאות להחזר מס.

כדי לבצע הוצאת כספי פנסיה ללא תשלום מס ותוך כדי ניצול מקסימלי של כל הזכויות המגיעות לכם, ההמלצה היא להתייעץ עם איש מקצוע. בצורה כזו תדעו בדיוק כמה מגיע לכם, אילו טפסים יש למלא ואיך למלא אותם נכון וכמובן – באילו מקרים אתם רשאים להוציא את הכספים ללא תשלום מס.

אף מעביד ואף עסק, בעיקר אם עזבתם אותו והמשכתם הלאה לחברה אחרת, לא ירדוף אחריכם להעביר לכם כספים שמגיעים לכם. עד שלא תאתרו ותדרשו את הכספים, הם יחכו לכם.
החלטתם שאתם עוזבים את מקום העבודה? וודאו שאין כספים מעבודות קודמות שניתן להעביר לחשבונות חדשים בעבודה החדשה.

מסמך קבוצת פתרון

גם אתם יכולים!

כפי שקראתם, לא חסרות סיבות טובות לאתר כספים אבודים מעבודות קודמות, עזבתם עבודה ולא זוכרים מה קורה עם החסכונות?
זקוקים לייעוץ?
בדיוק בשביל זה, אנחנו, קבוצת פתרון, נמצאים כאן!

מטוס קבוצת פתרון

השאירו לנו פרטים

מבטיחים לחזור בהקדם 🙂

מהם שלבי התהליך?

תהליך לוגו 1 - קבוצת פתרון

שאלון הזכאות נועד כדי שנוכל לדעת האם אתם אכן זכאים להמשך התהליך, ומה הן האפשרויות העומדות בפניכם. במידה ועברתם את שאלון הזכאות – הינכם זכאים ב 100% להמשך התהליך והתשלום הינו על בסיס הצלחה בלבד.

ראשית, ננפיק עבורכם דוח מסלקה פנסיוני המפרט לנו היכן כל הכספים שחסכתכם בקרנות הפנסיה במהלך חייכם. המנהל הפיננסי מנתח את הדוח ומציג את הסכומים המדויקים הניתנים למשיכה, ויחד איתכם, המנהל הפיננסי מתאים את הסכום להפקדה בקופת הגמל ומלווה אתכם לאורך כל השנים לכל שינוי או בקשה. אנחנו נציג בפניכם את כל האפשרויות, ואתם תבחרו את האפשרות המתאימה עבורכם.

תהליך לוגו 2 - קבוצת פתרון
תהליך לוגו 3 - קבוצת פתרון

הרפרנטיות שלנו ידאגו לכל הבירוקרטיה המסובכת, הן ימלאו את טפסי הבקשה, יכינו את כל ההפניות הנדרשות למס הכנסה וימצאו את המסמכים הנדרשים מביטוח לאומי. כמובן שנדאג לכל ההתנהלות והבקרה השוטפת מול חברות הביטוח, כדי שהפעולה תתבצע במהירות האפשרית. חשוב לציין כי הרפרנטיות עובדות בקשר ישיר מול מוקדי הסוכנים של כל חברות הביטוח, דבר המקנה שירות בייחס אישי וזמני טיפול קצרים מהרגיל. הלקוח מקבל טלפון של נציגה אישית המטפלת בבקשה שלו כך שהוא יכול להיות במעקב ולדעת את סטטוס הבקשה, כמובן שהלקוח מאשר כל פעולה ומעודכן טרם ביצוע הפעולה.

מזל טוב! ההפקדה אושרה והכסף עבר לחשבון הלקוח, לאחר ביצוע ההפקדה בחשבון הבנק של הלקוח אנחנו נוודא באמת כי הסכום שהתקבל הוא הסכום התקין והפעולה בוצעה בהצלחה, כמובן שאנחנו מלווים את הלקוח גם בעתיד לכל שאלה או בקשה בנושא. התשלום של החברה הינו על בסיס הצלחה בלבד, כלומר אך ורק לאחר שהכסף עבר לחשבון הבנק של הלקוח, הוא מבצע את התשלום עבור ביצוע הפעולה והשירות של החברה.

תהליך לוגו 4 - קבוצת פתרון
יורי ויינר

הטיפ של יורי

נציג זכאות

בעת עזיבת מקום עבודה ומעבר לעבודה חדשה, חשוב לעשות זאת בצורה מסודרת ונכונה, כדי שלא נגיע למצב שיש לנו כספים אבודים ממספר מקומות עבודה שונים.

שאלות נפוצות

קבוצת פתרון הוקמה בשנת 2019 במטרה להגביר את המודעות ולהציג את כל האפשרויות אליהן זכאים אזרחים במדינת ישראל מגורמי מס הכנסה, חברות הביטוח והבנקים.
ממלאים שאלון זכאות, צוות המומחים שלנו ינתח ויציג את כלל האפשרויות אליהן אתם זכאים. שירות הלקוחות שלנו מכין את המסמכים הנדרשים להגשה ולכם כל שנשאר זה לאשר את התהליך.
מבוסס על 372 ביקורות בפייסבוק, בקבוצת פתרון יוצאים מרוצים! אתם מוזמנים לשאול את מאות הלקוחות שלנו…

לקוחות ממליצים

כוכבים קבוצת פתרון
נגן וידאו

שירותים נוספים

מטבעות קבוצת פתרון

החזרי מס

מטבע עציץ קבוצת פתרון

הלוואות כנגד נכסים

.

תיק קבוצת פתרון

ייעוץ משכנתאות

.

יד כסף קבוצת פתרון

הלוואות כנגד קרנות פנסיה

.

בדיקת זכאות להלוואה

כנגד נכס / מקופות הפנסיה / מחברות הבנקים

ספר קבוצת פתרון
דילוג לתוכן