ייעוץ כלכלת המשפחה

ייעוץ לכלכלת המשפחה

לא כולם יודעים איך להתנהל נכון מבחינה כלכלית, במיוחד כאשר הופכים למשפחה וההוצאות גדלות. לרוב יש הבדל בין המצב הרצוי למצב המצוי, ולרוב גם ההוצאות גדולות יותר מההכנסות, מה שמבטיח מצב של מינוס תמידי ואפילו צבירת חובות. יש היודעים לנהל את כלכלת המשפחה בצורה נכונה ונבונה – ניירת או טבלאות אקסל מדויקות ולעקוב אחר ההוצאות וההכנסות ולהיות עם אצבע על הדופק. וישנן משפחות הנעזרות בייעוץ לכלכלת המשפחה. ברגע שאתם הופכים למשפחה, רצוי לגשת לייעוץ לפחות פעם אחת ולבנות תוכנית כלכלית נכונה ומסודרת להווה ולעתיד המשפחתי שלכם.

הדרכה והתאמה אישית

ייעוץ לכלכלת המשפחה מסייע לכל משפחה מכל מגזר וכל מקום בארץ ללמוד להתנהל נכון בצורה כלכלית ולקבל החלטות פיננסיות נבונות שיאפשרו להם לחיות בצורה יציבה, בטוחה ואפילו רווחית. ההתנהלות הכלכלית של זוג ללא ילדים שונה מאשר זו של זוג עם ילדים והיא גם כמובן תלויה בהכנסות, באופי ובדרישות ובצרכים של כל משפחה ומשפחה. לכן ישנה חשיבות לקבלת ייעוץ בהתאמה אישית לכל משפחה בהתאם לדרישות, לצרכים ולרצונות שלה.

מה כולל ייעוץ לכלכלת המשפחה

ישנן החלטות כלכליות שמתקבלות מראש כמו תשלום משכנתא או תשלום שכירות, רכישת רכב, נסיעות משפחתיות ותשלומים קבועים. יש גם הוצאות שאי אפשר לא לשלם אותן כמו מיסים, חשבונות חשמל ומים והוצאות על הילדים. בנוסף לאלה יש את ההחלטות שאנחנו מקבלים בכל יום ומשפיעות על המצב הפיננסי שלנו – אוכלים בחוץ, נכנעים לילדים וקונים להם עוד צעצוע, משאירים את המזגן פועל ועוד. לא תמיד אנחנו עושים את החישוב כמה נוכל לחסוך אם פשוט נתנהל בצורה אחראית יותר- ולא תמיד אנחנו יודעים איך להתנהל בצורה אחראית יותר.

ייעוץ לכלכלת המשפחה שניתן על ידי איש מקצוע המומחה בתחום יסייע לנו להימנע מהחלטות קטנות והחלטות גדולות שיכולות לפגוע באופן ישיר במצב הכלכלי שלנו וגם לייצר משבר כלכלי עתידי או להכניס אותנו לחובות. הייעוץ מספק ידע וכלים המאפשרים למשפחות להתנהל נכון, איך לסגור את המינוס ולהימנע ממינוס עתיד, איך לתכנן קדימה ואפילו לחסוך, האם כדאי לקחת הלוואה ומתי ועוד.

מי זכאי לקבלת ייעוץ לכלכלת המשפחה ואיך זה מתבצע?

ישנם גופים מקצועיים, עמותות כלכליות וכן אנשי מקצוע פרטיים שמסייעים למשפחות וגם ליחידים או לזוגות לנהל בצורה נכונה ונבונה את המשק הביתי שלהם. אין תנאי קבלה אך יש צורך בשיתוף פעולה והקשבה לכל ההמלצות שכן קבלת כלים וידע ללא שימוש לא ישתלם כלל.

חשוב לבחור גוף מקצועי שאתם סומכים עליו ויודעים שיוכל לסייע לכם. יש לספק את המידע הנתונים והטפסים הרלוונטיים מבלי להסתיר מידע ומבלי להתבייש או להסתיר אחרת לא תהיה תמונה מלאה של המצב שלכם והעזרה לא תהיה מותאמת ותואמת.

מה אנו מציעים?

סיוע, ליווי וייעוץ בנושאים:

  1. הלוואה כנגד הקופה בתנאי ריבית משתלמים.
  2. משיכת כספי פיצויים מעבודות קודמות.
  3. בדיקת תיק ביטוחי בכל חברות הביטוח.
  4. הסרת עיקולים וטיפול בהוצל"פ באמצעות עו"ד.
  5. הצגת תכנית כלכלית להתנהלות נכונה וביצוע חסכון לעתיד.
  6. פתיחות קופות גמל להשקעה ופתרון פנסיה בתנאים שלך. 
  7. ייעוץ משכנתאות.
  8. החזרי מס. 

מובהר כי האמור באתר אינו מהווה שיווק השקעות ו/או ייעוץ ו/או שיווק פנסיוני אישי ו/או תחליף לשיווק כאמור ו/או ייעוץ מס, בכפוף להוראות הדין והמתחשבים בנתונים ובצרכים הייחודיים של כל אדם.

תוכן עניינים

שאלות נפוצות

כשהופכים למשפחה, לא כולם יודעים להתנהל נכון מבחינה כלכלית, ורצוי לגשת לייעוץ לפחות פעם אחת כדי לבנות תוכנית כלכלית נכונה.
ייעוץ מאיש מקצוע המומחה בתחום, יעזור לנו להימנע מהחלטות העלולות לפגוע באופן ישיר ועקיף במצב הכלכלי שלנו ולהכניס אותנו לחובות.
ישנם גופים מקצועיים, עמותות המסייעים למשפחות או יחידים בנושא כלכלת המשפחה, אין תנאי קבלה, אך יש צורך בשיתוף פעולה מלא והקשבה להמלצות, שכן קבלת כלים וידע אך ללא יישומם, לא ישתלם כלל.

מאמרים נוספים

מטבעות קבוצת פתרון

החזרי מס

.

מטבע עציץ קבוצת פתרון

הלוואות כנגד נכסים

.

תיק קבוצת פתרון

ייעוץ משכנתאות

.

יד כסף קבוצת פתרון

הלוואות כנגד קרנות פנסיה

.

בדיקת זכאות להלוואה

כנגד נכס / מקופות הפנסיה / מחברות הבנקים

ספר קבוצת פתרון
דילוג לתוכן